Sandwich
دی جی میتا چیست ؟
***ثبت نام کن ، جستجو کن ، درآمد کسب کن ***
سلام , به digiMITA خوش آمديد
digiMITA سامانه اي است براي مديريت فروش و بازاريابي .
اين سامانه جهت بهره گيري بهتر و بيشتر از روش F2F طراحي شده است و کمک مي کند تا ارتباط مستقيم ، سريع و راحتري بين ارائه دهندگان کالا و خدمات و جويندگان مشتري (بازارياب) ايجاد شود.
اماF2F چيست : يکي از انواع شبکه‌هاي همتا به همتا است که کاربران در آن فقط با افرادي که مي‌شناسند، ارتباط مستقيم برقرار مي‌کند. با ظهور اينترنت و گسترش انواع شبکه‌هاي اجتماعي، بسياري از کسب‌وکارها ، بيشترِ زمان خود را براي بازاريابي آنلاين يا Digital Marketing صرف مي‌کنند. اين در حالي است که بازاريابي حضوري يا Face-to-Face Marketing که به آن Direct Marketing هم گفته مي‌شود، زماني‌ موثرترين روش براي دستيابي به مشتريان جديد و بازار جديد بود.
digiMITA کمک مي کند تا دوباره اما با بهره گيري از متد ها روز، F2F را بخشي از برنامه بازاريابي کسب‌وکار خود قرار دهيد.
بازاريابي حضوري (F2F) يا همان ملاقات حضوري با يک مشتري بالقوه، روشي موثر و جذاب براي بازاريابي و فروش محصولات و خدمات خواهد بود. ايجاد يک ارتباط شخصي‌سازي شده هرگز از طريق ارتباطات مجازي به‌دست نخواهد آمد. بصورت خلاصه مي تواند گفت که تنها مزيت شبکه هاي اجتماعي براي کسب و کار شما ، فرآهم کردن بستري آنلاين براي جستجوي سريع آگهي توسط مخاطب است.
اما از آنجايي‌ که هر روز توسط کسب‌وکارهاي مختلف هزاران کمپين تبليغاتي آنلاين براي جذب مشتري جديد برگزار مي‌شود، استراتژي‌هاي بازاريابي ديجيتال اغلب در اين سروصداي زياد، گُم مي‌شوند. ممکن است پست ها ، ويديو ها و يا ايميل‌ها توسط مشتري باز نشوند و برخي محتواها از قلم افتاده يا ناديده گرفته شوند.
digiMITAبستري نوين براي ارائه روش بازاريابي مستقيم از طريق ارتباط حضوري با مشتريان بالقوه است. در digiMITA معادلات و روش ها نسبت به ساير روش هاي کليشه اي آنلاين، کاملا متفاوت است، در اينجا علاوه بر امکان جستجو سريع کالا و خدمات توسط مشتري، امکان ارتباط مستقيم تامين کننده با مشتري فرآهم مي شود digiMITA بستري عالي براي ايجاد ارتباط شخصي سازي شده بين تامين کننده و مشتري است و اين باعث ايجاد احساس قدرداني در مشتري و از طرفي افزايش فروش مي‌شود.
از طريق بستر digiMITA امکان فرآهم شدن جلسات حضوري ، معرفي کالا و خدمات و در نتيجه ضمينه براي ايجاد يک رابطه بلند مدت فرآهم مي شود. و با اين امکان ايجاد حس ارزشمند بودن در مشتري بوجود مي آيد.
اين اتفاق تنها به اين علت رخ مي دهد که افکار مشتري شنيده مي شود و بلافاصله به آن با کامل ترين شکل ممکن پاسخ داده مي شود و در نتيجه از طريق اين سيستم به تامين کننده کمک ميشود تا بتواند در فرآيند فروش از آخرين و مهم‌ترين چالش‌هاي مشتري باخبر شود.راه ‌حل‌ ارائه کند و نهايتا يک رابطه بلندمدت و مستحکم با بازار و مشتري ايجاد کند.
با digiMITA يک تجربه مثبت و به‌يادماندني براي مشتري رخ مي دهد
برقراي اين ارتباط باعث مي شود تا شبکهdigiMITA رشد کرده و محصولات و خدمات شما به ديگران معرفي شود و اين همان بازاريابي دهان به دهان است که digiMITA به شما ارائه خواهد داد که مانند بمبي خوشه‌اي بيشتر بازار را تحت پوشش قرار مي‌دهد.
digiMITA تلاش مي کند تا منافعي مشترک بين تامين کنندگان، عامل فروش و مشتري ايجاد کند و از اين طريق ضمن حذف واسته گري کنترل نشده علاوه بر استفاده از مزاياي و خدمات F2F نگاه هاي رايج و قديمي شبکه هاي اجتماعي به بازار و بازاريابي را اصلاح کند .
.
digiMITA چگونه کار مي کند ؟
آیا بازاریابی حضوری در دنیای دیجیتال هنوز جایگاه مناسبی دارد؟
چگونه digiMITA می‌تواند بر استراتژی‌های بازاریابی سنتی تأثیر بگذارد؟
چه اقداماتی می‌توان برای بهبود روابط بلندمدت بین تامین‌کنندگان و مشتریان کرد؟
.
لطفا در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر از طریق بخش درخواست راهنمایی ، درخواست خود را ثبت فرمائید ، کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت